Pomidor[off]ka

Chodziła chodziła aż wychodziła :) w Poniedziałek :)

Pomidorówka “cobytujeszcze”

Puszka pomidorów w całości
2 cebule średnie
pomidor w całości
kostka rosołowa “drób”
kulka mozarelli
jogurt typu greckiego
3ząbki czosnku
dużo bazylii

[tyle podstawowego przepisu]

Cebule pokroiłam i podsmażyłam na masełku, dorzuciłam czosnek.. podsmazyłam
i tu się kończy regularne gotowanie a zaczyna gotowanie “cobytujeszcze”
w lodówce trochę papryki z sobotniej szynki… no to w kosteczkę i na cebulkę…
się trochę podsmażyło… do tego pomidory wyciągnięte z zalewy – podsmażone… podlane zalewą – podduszone… rozpuszczona kostka rosołowa.. potem okazało się że może jednak dodam pudełeczko przecieru [typ valfrutta :P] dorzuciłam
potem się okazało że w lodówce jest ser z niebieską pleśnią…
potem znalazłam camember – też się dorzucił.
chwilę podgotować zmiksować i gotowe :)

do tego karmelizowane pomidory
czyli
pomidorki oprószone cukrem i wędzoną papryką podsmazone na suchej patelni a pod koniec podlane wodą.

i jogurt bazyliowy
czyli
zmiksowana żywa bazylia z jogurtem typu greckiego

i do tego plaster mozarelli [reszta też się znalazła w zupie]

mozarella miała się ładnie unosić na gęstej zupie tworząc wyspę na której leżały pomidorki z bazylią – niestety zatoneła :)

DSC_2672x

DSC_2647xx

Leave a Reply

