Nadmiar mielonego

Jak wspominałam  mielonego mięsa chwilowo było u mnie pod dostatkiem
zatem dziś na talerzu

Klopsiki z kurczaka z sosem jogurtowo majonezowo czosnkowym z ryżem basmati i grilowanymi warzywami

Mięso mielone wcześniej doprawione shoarmą i papryką wędzoną <3 odstane przez jeden dzień
czosnek
cukinia
papryka
boczek wędzony [tyle plasterków ile porcji + kawałek do pokrojenia w kostkę]
ryż + trawa cytrynowa i kurkuma dla koloru opcjonalnie
sól pieprz

eto wsio
Z mięsa mielonego ukulać klopski i usmażyć na patelni z niewielką ilością tłuszczu.
Cukinię potraktowałam obieraczem do warzyw i zgrillowałam na grilu elektrycznym [wspaniałe urządzenie :)]
środek pokroiłam w kostkę i coby nie marnować dorzuciłam na patelnię z klopsami {boczek w kosteczkę też również}
Paprykę przekrojoną na pół również zgrillowałam , podobnież jak i boczek [ten plasterkowany]

Większą część cukinii popsułam :) szczęściem uratowało się trochę
DSC_2849

Jak już powykładałam na talerz olśniło mnie że ryż lepiej by wyglądał w papryce.. ale co tam :)
DSC_2826

DSC_2841

Leave a Reply

